HET VERHAAL ACHTER EBM COMMUNICATIE

EBM communicatie wil momenten creëren die mensen raakt in hoofd en hart. Beleving geven aan een merk, door betekenis te geven aan deze momenten. Hierdoor kan EBM communicatie het verschil maken voor haar opdrachtgevers en zij kunnen op hun plaats weer het verschil maken voor hun klanten. Zo creëert EBM communicatie impact dat blijft toenemen in haar bereik. Zodat er iets authentieks en moois ontstaat, een gevoel van verbinding.

 

GESCHIEDENIS
EBM communicatie is oorspronkelijk ontstaan vanuit het live-communicatiebureau Events by ME. Een evenementenbureau die in 2011 is opgericht door Mindy Egberts.
Het verhaal achter de onderneming of het merk stond altijd al centraal. Persoonlijke benadering in het hele organisatieproces en de beleving van de evenementen waren belangrijke kernwaarden. Het verschil willen maken door mensen te raken en beroeren. Deze missie is niet veranderd en blijft behoren tot de ziel van de onderneming. Wel is de focus veranderd. Van evenementenbureau naar communicatiebureau. Eigenlijk een logische transformatie die organisch in de loop van de tijd vorm kreeg. Want elk evenementconcept begint bij een goede communicatiestrategie, waarbij het evenement een onderdeel is van het grotere geheel. Livecommunicatie is nog steeds een specialisme binnen EBM communicatie. De hoofdzaak is nu het versterken van merken door middel van een heldere communicatiestrategie en sprekende content.

'Met het versterken van je merk groeit je resultaat in bereik en omzet.'